Monday, January 10, 2011

BU BIR FRAGMANDIR. FILMIN ADI: TANRI TURISTIN YANINDA OLSUN!

Cok ayip ettim degil mi?

Haklisiniz. Aslinda verdigi sozleri tutmayan super sinir insanlardan degilimdir ama bu seferlik kendime ve sizlere verdigim sozu tutamadim malesef.

Her gun yazamadim. Araya buyuk bir tatil aldim. Cok ayip ettim. 

Ozur dilerim ama yeni bir film projesinde basrol teklifi almistim ve tabiki geri ceviremedim.

Bastan anlatayim.

Basrol oyunculari: Ben, annem, teyzem, kuzenim, sevgilim ve kedimiz Patsy.
Ekstralar: New York nufusu.
Yonetmen: Kader'i aglari ve Sans'in eseri tesaduflerin ortak yapimi.
Film lokasyonlari: Ankara, Istanbul, New York ve Manhattan'in ortasinda 50 metrekarelik bir ev.
Sonuc: Tam bir bas yapit!

Sizlere izletmek icin sabirsizlaniyorum. Yalniz film biraz uzun, bir oturusta bitmez. Dizi gibi izlenmesi gerekiyor ama endiselenmeyin, dizi derken LOST'u kasdetmiyorum. 5 bolumde biter. Yalniz simdiden belirteyim, ikincisinin cekimlerine basladik sayilir. O da Mayis'ta tamamlanacak. Once birinci filmi seyredelim, o zaman da ikincisini seyretmek icin hep birlikte ayni yerde toplaniriz.

Tekrar ozur dilerim. Duzenli blog yazma yemini etmistim ama film teklifi gelince geri ceviremedim. Iyi ki de cevirmemisim cunku size anlatacagim yeni hikayelerim ve gosterecegim yeni resimlerim oldu.

"TANRI TURISTIN YANINDA OLSUN"

Yarin vizyona girecek. Bekliyorum! :)



Duygu

No comments:

Post a Comment