Sunday, June 30, 2013

Kuzey Amerika Kanatlilari

Bu New York'un her seyi bir alem...kuslari dahil.

Odamdayim takiliyorum. Bir anda bir ses geldi. GAAAAK. Benden once olaya mudahale eden kedim Lokum cama yapisti. Balkona kus mu desem, daha da ozele inip karga mi desem ne oldugunu anlayamadigim bir Kuzey Amerika kanatli canlisi kondu. Ben bir kusa bakarim bir Lokuma; Lokumsa bir tek kusa tabiki. En ilginciyse kus hicbirimize bakmiyor. Umrunda degiliz. Ozel mulkiyete saygisizligini ve ciceklerime attigi yan yan bakislari bir kenara birakiyorum; hayvan Lokum yuzunden en ufak bir rahatsizlik yasamiyor. Neredeyse "Sen su kirmizi yapraklilari denedin mi hic kardes?! Bak allasen bir tadina bak, tum gerginligini alir. Ok gibisin yahu. Hayatta her seyin basi kafa rahatligi!" tadinda bir sohbete baslamak uzere. 


Yani ben de Cihangir'in martilari unlu saniyordum. Mahalleye yayilmis inceden ot kokusuyla percinlenmis bir sanatci vurdumduymazligini benimsemis bu martilar sozde balkonlara konup konup evsahiplerine gozdagi veriyordu. Kendilerine New York'un Yukari Bati mahallesinden sesleniyorum. Burda el kadar karga kilikli kuslar benim komando egitiminden gecmis, atik ve avci karakterli kedimle dalga geciyorlar. Biraz saygi, baska bir sey degil...


DA

1 comment:

  1. Sayın.

    Ben Bayan, Amerika Birleşik Devletleri, Birleşik Krallık, Birleşik Arap Emirlikleri, Malezya, Singapur, Almanya, Hong Kong, Çin'de bulunan DEA LAE GLOBAL FINANCE LIMITED'den Vanda. Geri Dönüşsüz Kredi, Proje Finansmanı, Banka Garantileri (BG), Bekleme Akreditifleri (SBLC), Akreditif (LC) sunma kapasitesine sahip, kayıtlı özel borç veren, yatırımcı, finans tüccarı, doğrudan tedarikçisi ve finansal enstrümandan para kazandıran kuruluşuz. indirim oranıyla dünya çapında en yüksek puan alan bankalardan. RWA, ilgilenen herhangi bir müşteriyle birkaç bankacılık günü içinde anlaşma yapmaya hazırız, Anlaşma Belgemizde belirtildiği gibi derhal teslim ederiz. Lütfen ilgileniyorsanız, prosedürümüz için e-posta yoluyla bizimle iletişime geçin: dealae@usa.com

    Not: Temsilciler, Komisyoncular, Danışmanlar ve Aracılar,
    Komisyona dayalı olarak dünyanın her yerinden müşterilerini getirin ve ilgili tüm tarafların faydaları için tam bir güven içinde birlikte çalışacağız. ŞİMDİ UYGULA!!! YENİ BİR İŞ BAŞLATMAK VEYA MEVCUT İŞLETMENİZİ GENİŞLETMEK İÇİN GERİ ÖDEME OLMAYAN KREDİ, PROJE FİNANSMANI VE BG / SBLC İÇİN. Lütfen ilgileniyorsanız, e-posta yoluyla prosedürümüz için bizimle iletişime geçin: dealae@usa.com

    ŞİRKET BDT VE KAYIT DETAYLARI
    Firma Adı: DEA LAE FAST SERVICE
    Şirket Sicil No: 1916478
    Kuruluş Tarihi: 31 Mayıs 2013
    E-posta: dealae@usa.com

    ReplyDelete